Cum să promovezi la muncă? 4 sfaturi utile pentru a lucra mai eficient

Unul dintre cele mai puternice dorințe în zilele noastre este de a fi cei mai buni în ceea ce facem și de a fi apreciați și răsplătiți pentru acest lucru. Indiferent că este vorba despre o corporație, un restaurant, o grădiniță sau o fabrică, locul nostru de muncă este unul dintre punctele cheie ale vieții noastre.

Cei mai mulți dintre noi și-ar dori să contribuie la dezvoltarea locului de muncă, să fie eficienți și să urce pe scara ierarhică. Cei mai mari specialiși în resurse umane declară că există un singur secret pentru a deveni dintr-un simplu angajat un lider, iar acesta este eficiența.

Ce îi diferențiază pe oamenii care sunt extrem de eficienți la muncă de cei care sunt mai puțin activi? Adesea este vorba de câteva lucruri foarte simple și ușor de învățat:

  • Prioritizarea ajută ca toate sarcinile să fie îndeplinite. Uneori ne putem simți coplesiți de volumul de lucru deoarece ne dorim să facem prea multe lucruri în același timp. Primul pas spre a deveni eficienți este ca în fiecare dimineață să analizăm și să selectăm două sau trei lucruri pe care să ne concentrăm. Este ușor să le permitem sarcinilor mai puțin importante să ne distragă atenția, de aceea este esențial să înțelegem diferența dintre ceea ce este prioritar față de ceva ce este doar aparent urgent.
  • Adaptabilitatea este esențială. Nimic nu va rămâne identic în timpul muncii noastre – de la colegi, șefi, așteptările celorlalți de la noi până la decoruri și chiar sedii. Există întotdeauna o schimbare în mediul de lucru. Modul în care lucrăm în acest an nu va fi în mod necesar identic cu cel în care vom lucra anul viitor. De aceea, în multe situații puterea de adaptabilitate poate deveni cel mai important atu, iar a rămâne calm și ordonat indiferent de schimbări poate atrage în mod pozitiv atenția șefilor și colegilor.
  • Cariera înseamnă mai mult decât un loc de muncă. O carieră înseamnă o serie de aspecte simple, dar de efect, precum a fi mereu profesionist indiferent care sunt sarcinile de îndeplinit, a avea inițiativă, a fi pozitiv și a profita de toate oportunitățile pentru a învăța lucruri noi și pentru a ne desăvârși atuurile.
  • A învăța să primești o critică înseamnă a câștiga experiență. Unul dintre cele mai grele lucruri pentru noi toți este să învățăm cum să acceptăm criticile constructive și cum să folosim aceste critici pentru a ne îmbunătăți performanțele la locul de muncă. Da, unii dintre angajatori pot avea carențe în a exprima ceea ce își doresc, însă de cele mai multe ori aceștia oferă un feedback necesar pentru a ne face munca din ce în ce mai bine.

Pentru majoritatea dintre noi a fi promovat la locul de muncă este rezultatul unei munci extrem de importante și reprezintă confirmarea faptului că excelăm. Însă o promovare înseamnă și o grilă salarială mai ofertantă, deci posibilitatea de a ne achita datoriile sau ratele sau de a economisi.

Este foarte important ca, odată ce primim o sumă mai mare de bani, să reactualizăm bugetul lunar și să înțelegem cum să folosim eficient noile resurse și cum să le utilizăm astfel încât să avem cele mai bune rezultate.

De asemenea, este extrem de important să nu uităm să investim și în dezvoltarea profesională, fie că alegem un curs de limbi străine, de competențe de lucru IT sau multe altele.

Sigur vrei sa citești și despre:
imprumut-bani
Cum sa ajutati o ruda sau un prieten iresponsabil financiar
Datoriile-excesive
Datoriile excesive și 5 metode de a scăpa de acestea

Leave Your Comment

Your Comment*

Your Name*
Your Webpage